Sponsoren bij OVA

Inmiddels zijn er circa 75 lokale ondernemers die ons doormiddel van sponsoring een warm hart toedragen. Via de Oranjevereniging tonen zij aan betrokken te zijn bij wat er in het dorp gebeurd. Het bedrijfsleven vind het dan ook belangrijk dat er saamhorigheid is in het dorp en daarom ondersteunen zij de activiteiten die wij organiseren.

Dit zorgt er voor dat wij voor de lokale gemeenschap leuke activiteiten kunnen organiseren die voor iedereen toegankelijk zijn. De sponsoren krijgen afhankelijk van de bijdrage de mogelijkheid tot adverteren in het programmaboekje, tijdens activiteiten en op de website. Als vereniging zijn we al onze sponsoren erg dankbaar!

Ook sponsor worden? Neem contact op met: sponsor@oranjevereniging-almkerk.nl

Hoofd- en stersponsoren

Lijst met sponsoren

Wij zijn bijzonder dankbaar voor alle sponsoren die ons steunen. Ook sponsor worden? sponsor@oranjevereniging-almkerk.nl