Programma Oranjefeestweek 2024

De festiviteiten zullen in en rond de feesttent plaatsvinden vanaf vrijdag 19 april t/m zaterdag 27 april 2024. Dit jaar vinden de festiviteiten plaats op het evenemententerrein tegenover basisschool De Uylenborch.

Qmusic - The Party

Vrijdag 19 april

Tent open: 21.00 uur
Leden 5 euro /niet-leden 13 euro
(legitimatie verplicht)

Ook dit jaar zijn de DJ’s van Q-music weer van de partij! Met een spetterend optreden gaan ze de tent
weer op zijn kop zetten! Natuurlijk mag het foute uur niet ontbreken. Kom deze avond gezellig naar de tent voor een dansje!

Almkerk uit z’n dak

Zaterdag 20 april

Tent open: 20.30 uur
Leden 8 euro /niet-leden 15 euro
(legitimatie verplicht)

Let op: Voorverkoop voor leden op zaterdag 20 april van 14.00 uur tot 16.30 uur.

Ook dit jaar zijn we weer terug met een Hollandse avond! Kom dansen op Ferry de roze Flamingo of neem samen met vrienden een Atje voor de sfeer. Dit doen we samen met René Karst, Henk Dissel en Tim Schalkx. Ook Wescalatie (voorheen De Sfeermaker) is weer van de partij. Deze avond slaat in als een BOM! Proef de sfeer van eigen bodem!

Ouderenmiddag

Dinsdag 23 april

Inloop: vanaf 13.45 uur
Locatie: d’n Ontmoeting, Voorstraat 14, Almkerk

BINGOOOO! Van 14.00u tot 16.00u organiseren we een BINGO voor de ouderen van Almkerk. Deze middag wordt gehouden in d’n Ontmoeting, Voorstraat 14, Almkerk. We willen er een gezellige middag van maken waar de mogelijkheid is om verschillende prijzen te winnen.

Kindercircus

Woensdag 24 april

Tent open: 15.00
Start show: 15.30
Start workshops: 16.20
Einde: 17.00

leden gratis /niet-leden 2 euro

Kom en beleef een onvergetelijke kindermiddag! Ontmoet Clown Sander, die met zijn betoverende circusact voor lachsalvo’s zorgt. Na het spektakel kunnen de kinderen zelf de magie ervaren met leuke circusworkshops. Jongleren, eenwieler rijden, koorddansen – ontdek de kunst van het circus op deze bruisende middag vol plezier!

Lasergamen

woensdag 24 april

Tent open: 19.30u
Einde: 22.00u
Leeftijd: 12 jaar tot 16 jaar

Doe mee aan de ultieme avond vol actie! Lasergame in het donker bij de tent! Schrijf je individueel in of stel je eigen team samen! Laat je skills zien en domineer het speelveld! Mis dit avontuur niet!

Buurtcompetitie

Donderdag 25 april

Tent open: 19.30u

Ook dit houden we nog even geheim! Dat het een leuke en gezellige avond wordt is een feit!

Preuvenement

Vrijdag 26 april

Tent open: 17.00 uur

Na het daverende succes van vorig jaar mag ook dit jaar het Preuvenement niet ontbreken! Net als voorgaande jaren bieden verschillende lokale en regionale ondernemers hun specialiteiten aan. Je kunt weer komen proeven en uiteraard is er weer de mogelijkheid de overheerlijke specialiteiten aan de kraam te kopen. Dit jaar hebben we het aanbod aan eten en drinken uitgebreid met complete gerechten. Ons advies: eet thuis niets! De avond zal opgeluisterd worden met sfeervolle muziek. Komt allen deze avond langs voor een hapje en een drankje!

Koningsdag

Zaterdag 27 april

Op Koningsdag begint de feestdag om 10 uur met een gezellige vrijmarkt bij de tent. Kom genieten van een kop koffie met een oranjetompouce terwijl de kinderen de kramen afspeuren voor leuke spullen. Daarna schitteren de kinderen in een kleurrijke fietsoptocht, met prijzen voor de mooiste versieringen. De fietsoptocht vertrekt om 13.00 uur. Niekieskinderdisco sluit de optocht af met een spetterende show, waar de winnaars van de fietsoptocht trots hun prijzen in ontvangst nemen!

De feestweek sluiten we feestelijk af met muziek, eten en hopelijk de zon. Wij nodigen je van harte uit om samen een drankje te doen en een hapje te eten. Bij mooi weer kun je heerlijk genieten op het terras. Onze DJ Robin Colijn gaat zorgen voor een feestelijke afsluiting van de feestweek. Ook Johnny Gold is deze avond van de partij!

09.00 uur         opbouwen vrijmarkt
10.00 uur         start vrijmarkt
12.30 uur         start opstellen fietsoptocht
13.00 uur         start fietsoptocht
13.30 uur         Kinderdisco
14.00 uur         Prijsuitreiking fietsoptocht
16.00 uur         Feestelijke afsluiting
21.45 uur         Laatste ronde

Word lid van de Oranjevereniging Almkerk!