Lid worden

Als Oranjevereniging Almkerk organiseren we jaarlijks verschillende activiteiten voor jong en oud. Ben je nog geen lid? Schrijf je dan snel in! Je kunt lid worden als individu, maar ook als gezin:

Gezinslidmaatschap: 2 volwassenen + kinderen tot en met 15 jaar. (10 euro per jaar)

Individueel lidmaatschap: kinderen en volwassenen vanaf 16 jaar. (5 euro per jaar)

Lid worden kan op twee manieren:

1. Download dit formulier (link), vul in en retourneer het document naar ledenadministratie@oranjevereniging-almkerk.nl
  2. Vul het formulier digitaal (link) in en druk op verzenden

Lid worden doe je omdat:

Je hierdoor bepaalde activiteiten gratis te bezoeken zijn of tegen een gereduceerd tarief;

Je voor speciale evenementen in de voorverkoop kaarten kunt kopen en daarmee verzekerd bent van toegang;

En het belangrijkste, wij kunnen hierdoor leuke activiteiten blijven organiseren!

Hoe word je lid?

Tot en met 28 februari kun je een lidmaatschap aanvragen om nog hetzelfde jaar als lid de feestweek te kunnen bezoeken. Deze tijd hebben wij nodig voor de administratieve verwerking. Word je na 28 februari lid, dan telt dit pas voor het volgende jaar mee.

Op termijn verschijnt op onze website een digitaal inschrijfformulier. Kan je niet wachten, stuur dan een mail (met het ingevulde inschrijfformulier) naar: ledenadministratie@oranjevereniging-almkerk.nl